FSEhor_val

Al següent enllaç podeu trobar data, hora i aula on es faran les proves extraordinaries.

EXTRAORDINÀRIA 2017

sambori_2017dimoni

El passat 13 de maig va tindre lloc al teatre de la Banda Primitiva de Llíria el lliurament del 19é Premi Sambori de la comarca de Camp de Túria, en el qual el nostre centre va obtindre quatre guardons.

PRIMER CICLE ESO

Joan Sánchez Capilla. “Ploma”

Emma Calduch Devís. “Sóc Taleb”

sambori_1r_Cicle

SEGON CICLE ESO

Tania Lechuga Martínez. “No és una elecció, és una necessitat”

sambori_2n_cicle

BATXILLERAT

Marta Faubel Gorrea. “Passes que fan camí“

Els contes premiats en aquesta fase seran publicats en la col·lecció Arc de Sant Martí.

samboribatxillerat

sambori_6.5.17-172

Els presentadors de l’acte van ser els alumnes de 1r d’ESO Marta Orts Cortés i Pau Rocati Alegre.

dimoni

enhorabona

CALENDARI-DOCUMENTACIÓ-IMPORT I DADES MATRÍCULA PAU

Enhorabona de nou a l'alumne Rafah Hajjar Muñoz per l'obtenció del PRIMER PREMI de l'Olimpíada de Química en la Fase Local organitzada per la Universitat de València.

En la fotografia podem veure l''entrega de premis que es va cel·lebrar el passat divendres 28 d'abril de 2017.

olimpiada_qumica_fase_local

El proper cap de setmana anirà a San Lorenzo del Escorial a la fase Nacional. Et dessitgem molta sort.

Agraïm la participació i col·laboració de les famílies, professorat i alumnat de l’IES Camp de Túria en la celebració de la festa intercultural “Llíria, simfonia de cultures” el passat 12 d’abril. A més de fer un acostament a les cultures de l’alumnat del nostre institut també mostrarem la nostra solidaritat amb la recollida d’aliments no peribles i amb la recaptació de 307 euros per a l’ONG de Llíria “Siempre contigo”.

Enhorabona!

Feu clic ací per a veure les fotografies de l'activitat