FSEhor_val
El dimecres 1 de juny a les 19 hores, reunió amb els pares/mares del viatge fi de curs de 4t ESO i 1r Batxillerat.  Lloc, la biblioteca.

alt

El passat abril va tindre lloc a Vilamarxant el lliurament del 18é Premi Sambori de la comarca de Camp de Túria, en el qual el nostre centre va obtindre tres guardons:

PRIMER CICLE ESO

Maria Murgui Gálvez. La increïble però vertadera història d'un paper higiènic.

Sambori_comarca_1.redimensionado

SEGON CICLE ESO

Irune Guna Enguídanos. La intolerància no podrà mai amb la llibertat

Sambori_comarca_2.redimensionado

BATXILLERAT

Clara Arastey Damià. Els guants blaus

Els contes premiats en aquesta fase seran publicats en la col·lecció Arc de Sant Martí.

Sambori_comarca_3.redimensionado

ENHORABONA A TOTES TRES

alt

A més passat 14 de maig se celebrà el lliurament de la fase final del premi Sambori al PALAU DE LES ARTS de valència i la nostra alumna, Irune Guna Enguídanos, va ser guardonada amb el 1r PREMI DEL 2n CICLE D’ESO, que inclou un viatge a Port Aventura.

ENHORABONA, IRUNE!

Sambori_pais.redimensionado

Per a més informació podeu visitar aquest enllaç de La veu de Llíria

Enhorabona a tots els alumnes del Centre que han participat en l'edició del CANGUR 2016. Particularment als alumnes del nivell de 1r Batxillerat pels seus resultats obtinguts.

1r Rafah Hajjar Muñoz

2n Miguel Ángel Jarabo García

8é Miguel Simeó Vinaixa

12é Clara Isabel Arastey Damià

D'un total de 1249 participants an l'edició al País Valencià.

També resaltar el resultat de l'alumne Rafah Hajjar que ha obtingut la màxima puntuació absoluta dels més de 7000 participants de Catalunya, les Illes Balears i el País Valencià.