FSEhor_val

El 25 de novembre, dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones, l’IES Camp de Túria va fer una concentració al pati de l’institut per recordar les víctimes de la violència de gènere. Llegirem un manifest de rebuig d’aquesta xacra social i amb el desig de lluita per acabar amb les injustícies masclistes. Un grup d’alumnes va preparar un mannequin challenge al voltant de diversos micromasclismes que són quotidians i assumits, alguns quasi imperceptibles, però tots actuen de manera que perpetuen la desigualtat de gènere.

ACTIVIDAD REALIZADA POR EL DEPARTAMENTE DE CASTELLANO

El jueves 10 de noviembre, alumnos de 3º ESO del IES acudimos con la profesora de castellano al Monasterio de San Miguel de los Reyes en Valencia para realizar un mini taller de narrativa. Más que la mencionada actividad, lo que nos gustó de verdad fue la visita guiada que nos hicieron por el monasterio. Nuestro guía fue el propio Don Alonso Quijano, más conocido por Quijote, y a quien podemos ver en la foto que nos hicimos en la puerta de la iglesia. Don Alonso nos enseñó las diferentes estancias del lugar y nos contó la relación que ese monasterio tiene con Llíria ya que fue fundado por doña Germana de Foix. La excursión nos llevó casi todo el día, puesto que fuimos aguerridos y nos marchamos hasta la capital en el metro.

monasterio_smr

Alumnes participants en el concurs de curtmetratges organitzat per l'ajuntament de Llíria "2 minuts d'igualtat". El nostre centre va presentar 4 curtmetratges dels quals un va ser guardonat amb el primer premi: "No a la violència de gènere".

noalaviolencia

Condicions per a ser usuari del transport escolar col·lectiu en el curs 2016-2017

LLISTES D'ALUMNES BENEFICIARIS I AUTORITZATS PER AL TRANSPORT ESCOLAR

Entrega de premis extraordinaris als millors expedients acadèmics dels alumnes de Llíria d'ESO i Batxillerat.

Alumnes Premiats

• Anna Lizondo i Navarro (ESO)
  • Irene Segura Calaforra (ESO)
  • Iman Rahmani Debakh (Batxillerat)