FSEhor_val

EXTRAESCOLARS

El 25 de novembre, dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones, l’IES Camp de Túria va fer una concentració al pati de l’institut per recordar les víctimes de la violència de gènere. Llegirem un manifest de rebuig d’aquesta xacra social i amb el desig de lluita per acabar amb les injustícies masclistes. Un grup d’alumnes va preparar un mannequin challenge al voltant de diversos micromasclismes que són quotidians i assumits, alguns quasi imperceptibles, però tots actuen de manera que perpetuen la desigualtat de gènere.

Alumnes participants en el concurs de curtmetratges organitzat per l'ajuntament de Llíria "2 minuts d'igualtat". El nostre centre va presentar 4 curtmetratges dels quals un va ser guardonat amb el primer premi: "No a la violència de gènere".

noalaviolencia

Condicions per a ser usuari del transport escolar col·lectiu en el curs 2016-2017

LLISTES D'ALUMNES BENEFICIARIS I AUTORITZATS PER AL TRANSPORT ESCOLAR

Entrega de premis extraordinaris als millors expedients acadèmics dels alumnes de Llíria d'ESO i Batxillerat.

Alumnes Premiats

• Anna Lizondo i Navarro (ESO)
  • Irene Segura Calaforra (ESO)
  • Iman Rahmani Debakh (Batxillerat)
  • Marta Alcocer Torres (Batxillerat)
  • Miguel Ruiz Ibáñez (Batxillerat)

Entrega del premi "3r Concurs Booktrailer"

• Pedro Domingo Muñoz (ESO)

Premis_extraordinaris

Al següent enllaç teniu les fotos de la entrega d'orles del curs 2015-2016.